BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

elmo loves you :))

Friday, April 1, 2011

assalamualaikum :))


hey hey . bape lame aen tak update blog kan . sorryy -.-' busyy lah , study .
nanti nk PMR kan , alahai . 
eh. skrg aku bukan nk cite psl nih . alahai merepek jeh aku nih . =.='

okay okayy , kwn kwn yg sudi bace nih , sume sehad keh ? HAHA . alhamdullilah if sehad .
yg tak sehad mkn lah ubat :) okayy . arini tajok cerita , ikot suke awk .HAHA .
okay nk dga cite kan -.-'

ari jumaat kat school . cikgu bertugas ade buad program n then nk bgtao cikgu yg akan berpindah , 
untok mngajar di sekolah laen . sumpah sedih gile . cikgu BI aku nk pindah EN.RASHID .
dea aja aku BI , dea masok jeh class aku kne speaking , yg tak pndai tuh diam jelah kan . :)
yg tahu tuh bersuare lah. hee. okay lah dea aja aku , da pandai aku skrg ckp omputih siket siket :)
pandai jugak lah . sampai aku paleng tnggi BI . bangge nye , HAHA , sekejap ey . nk kua lahh , aen blek nnt .
aen smbong . byebye ~ 

0 comments: